Njuter av livet.

Och den ska tas till vara på under bästa möjliga förutsättningar. Städa lite grand nu på förmiddagen. Sen iväg till Jysk och ÖB med Evelina (kusin) och Mattias. Sen i eftermiddag/kväll ska jag träffa Annika (lillasyster) och mysa lite med henne. Börjar inte förrän 14 imorgon visade det sig så kan njua av livet ikväll och ändå få sovmorgon.

Njöt av livet igår med. Umgicks med Evelina och fikade lite. Sen stod vi och pratade lite med Mattias och Miranda en stund utan för deras lägenhet. Ska för övrigt fortsätta att njuta av livet i slutet på denna veckan. På fredag efter jobb blir det förhoppningsvis lite bio med Mattias och Miranda och på lördag blir det inflyttningsfest hos dem. På söndag ska jag bara tvätta, vara bakis och ladda inför jobb på måndag. Har blivit galet mycket jobb nu dessa två första veckor. Och efter helgen drar det igång med galet schema igen. Jobbar i genomsnitt 6 dagar i veckan. Men det blir goa pengar sen så jag klagar inte. Inte så mycket iaf. Haha!

Fick för övrigt delgering igår. Inte velat ha det innan av olika anledningar. Men nu ville jag och jag behövde inte ens göra något test. Jag bara fick lappen med beslutet. Känns så jäkla gött att de på jobbet tycker jag är såpass duktig som jag är och att de litar på mig. Får beröm redan innan jag utför något. Jag passar på ett sådant jobb. Synd bara att det inte är vad jag vill syssla med i resten av mitt liv.

Nä nu ska jag ta tag i mina måsten så jag kan komma ut och vara social sen!

//Hon som bara måste få in uppsatsen igen innan hon kan njuta helt av livet

Postat av: Fnatte

Tycker du ska stanna på jobbet eller engagera dig och bli ett miljöombud om det nu finns sådan möjlighet, eller så föreslår du det och får användning för din egentliga utbildning ;)

2012-06-21 @ 08:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark