Inser att jag..

.. inte kommer ha särskilt mycket tid för bloggen nu den kommande tiden ändå. Denna vecka blir det städande och fixande hemma. Införskaffa mig mer mat och på lördag blir det studentfirande för lillasyster. Lördag är min sista fria dag av ingenting och på söndag blir det tvätt.

Och såhär ser nästa vecka ut:
* Måndag - Utbildning med jobb
* Tisdag - Bredvidgång på jobb
* Onsdag - Bredvidgång på jobb
* Torsdag - Bredvidgång på jobb
* Fredag - Psykologen
* Lördag - Träffa Cicci och jobba
* Söndag - Jobba (delad tur dessutom)
* Måndag - Jobba

Och så ska uppsatsen kompletteras någonstans mitt i allt detta också. Aja jag ser faktiskt fram emot att börja jobba, ska bli skönt med lite mer fasta rutiner igen. Sen ska jag leta efter ett jobb att ha till hösten och så ska jag ha tid för både mig själv, vänner och familj.

Tror detta kommer bli en galet bra sommar!

// Hon som ändå har ett bra schema


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark