Vill fota och bli fotad!

Tittar igenom gamla bilder och känner foto-peppen dyka upp igen. både när det gäller att stå framför kameran och bakom den. Ursäkta att bloggen mördar kvaliten på bilderna!



 

//Hon som älskar att va kreativ



Postat av: Malin/ Ung mamma till Tvillingar

Vet vi ej har någon kontakt mer, och det suger värre än någonsin:( Saknar dig massor, O våra mys kvällen, o roliga fest kvällar m.m!. Men tyvärr har vi förlorat allt det!..:(..



Men ville bara säga. att du betyder otroligt mkt för mig, O ja kommer alltid älska dig som min kompis, O alltid saknna det vi en gång hade!.



& Vill du ha hjälp o bli fotograferad så säg från, Så hjälper jag dig gärna!.

Och jag ställer gärna upp o blir fotograferad när jag gott ner mina 25-30 kilo jag ska ner!..

Puss o kram älskar dig katt..<3

2012-01-22 @ 22:38:13
URL: http://sweetyfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark