Utlovat bildinlägg!

Har ju lovat ett bildinlägg så får väl ge er ett sånt! Passar på att kombinera det med dagens outfit!


Jag är sunkig och kör på samma strumpbyxor som igår, H&M.
Kjol H&M.
Lite små genomskinligt linne från Cubus.
Tjocktröja från H&M.
Mössa snodd av syrran.
Och till det hade jag Doc Marten kängor!
Coola tjejen där alltså!


Korv Stroganoff till lunch i skolan. Tog bilden endast för att få tala om för er att det är bland det godaste jag vet! NOM NOM NOM!


Såhär förgyllde syrran min dag! *Åh dåliga humor vad jag älskar dig*


En bättre bild på linnet! Och en påminnelse om att ni borde kommentera bättre istället för att skriva era kommentarer till mig över sms eller facebook ;) *Puppy eyes*

//Hon som gjort på tok för mycket idag och nu är skit trött

Postat av: kiddy

väldigt fint gumman :)

2012-02-01 @ 01:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark