The Ugly and Jet so Beautiful Truth!



Rubriken är inte vad ni tror den är! Jag syftar inte på mig själv, inte ens för fem öre.
Vad jag däremot syftar på är att jag har ett projekt i huvudet som legat där ett tag och grot nu och jag behöver folk till det. Folk som vill ställa sig framför kameran, min kamera och hjälpa mig med det.
Jag kommer behöva alla olika typer av människor så allt kommer passa in. Jag vill ha kroppsbilder och jag vill ha ansiktsbilder. Nothing nude för er som genast tänkte på det. Jag vill ha dig precis som du är!

Mer än så tänker jag inte säga mer än att jag hoppas på att några kommer ställa upp. Pretty please!

//Hon som saknat kreativiteten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark