Slut i hela kroppen!

Fick då äntligen kommit iväg till gymmet idag. Sååååå skönt! Blev 1 timme och 40 min men jäklar vad trött jag är nu i gengäld. Ska skaffa mig en såndär gladiator kropp har jag tänkt mig. Så jag har väl klarat av pass 1 av 28 000. Så det är bara att börja räkna ner de 27 999 pass som återstår!
Och ja J, jag ska ha sån kropp även om du tycker jag är fin som jag är!



Det som är närmast att infinna sig måste va lårmusklerna. Utsidan av låren tar utan problem 80 kilo och insidan 75 kilo! Det ni!

Och så måste jag göra lite reklam, så om "I love..." och/eller "Schwarzkopf" ser detta får ni gärna sponsra mig!
Den denna skrubb och hårinpackning är helt underbara. Kroppen luktar som ett gigantiskt Hubba Bubba tuggummi! Och håret luktar som om man kommer direkt från frisören. Nomnomnom!



Nu ska jag renbädda sängen, smörja in lite lotion och krypa ner i sängen och spela lite xbox.
Imorgon blir det träning och plugg för hela slanten!


Uppdate: Insåg precis att jag måste bli 200 år gammal och inte ha gladiator kropp förrän då om jag tränar 3 dagar i veckan och ska komma upp i 28 000 pass. Aja, vi får la hoppas att det inte tar så lång tid då!

// Hon som ska bli biff


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark