Sjukt värre!

Rubriken säger allt. Jag har varit krasslig igen. Ett tecken på att jag stressar för mycket? Oh yes indeed!
Har inte tränat sedan i måndags och jag har abstinensbesvär! Vill vill vill vill!

För övrigt går livet rätt bra nu. Klarat ytterligare en kurs, blivit godkänd på alla i en annan kurs förutom projektrapporten som jag fortfarande väntar resultat på. Borde komma i dagarna. Och samma med den tredje kursen, där väntar jag fortfarande resultat. Men det känns gött! Jag har dessutom tagit tag i en grej som jag borde gjort för länge sedan. Fick en knuff i rätt riktning och det var allt som behövdes. Nu är det på gång i alla fall!

Idag ska jag plugga, försöka ta mig igenom lite Communication power med Manuel Castells. Otroligt dryg bok men ett seminarium väntar på torsdag så det är bara att bita ihop och se glad ut!


VILL TRÄNA!!

//Hon som känner på sig att det blir ett bra år


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark