Sjuk humor!

Jag brukar alltid va den som ska va så seriös som möjligt och som tycker det är jobbigt med barnslig humor. Men jag har nörjat slappna av lite. Som idag i skolan till exempel. Ni vet det här med att sätta lappar på varandras rygga med olika små texter som till exempel "slå mig". Så jag snodde en ynkligt liten post-it lapp av Sara och skrev till verket.



Sen fick Sara äran att sätta den på Daniels rygg för jag nådde inte. Men hon tryckte dit den lite väl hårt vilket resulterade i att han märkte att vi gjorde något och vänder sig om. Och som uppenbarligen va på bus-humör dog nästan av skratt. Det är inte det lättaste att försöka va tyst när man gör SKITroliga hyss under föreläsningen.



Jag var lättroad idag vill jag lova!
Lunchen sen spårade ur ganska rejält också, fast då började folk ge igen så då var det mest jag som satt i skottlinjen. Antar att jag förtjänade det litegrand. Kul va det iaf. Tycker om att små gnabbas med folk. Gillar när folk vågar va spydiga på ett roligt sätt och när folk inte tar illa upp för att man är spydig tillbaka!
Skolan hade inte varit hälften så kul om det varit utan Daniel, Sara, Hanna, Sanne, Niclas och Psykokaninen förstås. Blev även en kort lite film snutt idag igen på när Niclas försöker sätta Psykokaninen så högt upp som möjligt för att jag inte ska nå den. Och sen filmar Daniel det hela. Pojkarna har dock inte lyckats sätta den högt nog än för jag är spänstig och kan faktiskt hoppa högre än man tror!

//Hon som har lite för roligt i skolan ibland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark