Please try this at home!

Den här dagen har än så länge varit en riktigt sån ta-hand-om-mig-själv-dag.
Startade dagen med 2 timmar på gymmet. 1 timme kondition och nästan en timme styrka direkt efter.

Sen åkte jag hem och käkade frukost framför tv'n. Frukost bestående av knäckebröd och juice. Finns inget bättre till frukost alltså.

Sen hoppade jag in i duschen med avslappningsmusk i bakgrunden och inga lampor tända utan jag körde på några värmeljus. Väl i duschen blev det skubbtvål, hårinpackning och en fancy ass ansiktstvätt.

Och nu har jag precis smörjt in kroppen med en lotion jag fick av ena syster ystern i julklapp och ansiktet med en av niveas krämer. Älskar niveas produkter för övrigt! bra för allergiska människor som mig som inte vill lägga en förmögenhet på produkter men ändå kunna använda dem.

Lite snygga underkläder på det och fina men bekväma kläder. Och så nytt nagellack and I'm good to go.
Kan verkligen rekomendera att ta lite bättre hand om sin egen kropp. Kanske inte just för att bli snyggare utan just för att mår bättre. Och det gäller både er flickor och er pojkar!

Nu ska jag noppa ögonbrynen och kleta på lite nagellack, knallrosa dagen i ära och sen ska jag sätta mig och förbereda mig inför min redovisning imorgon!



Nyvaken mitt i natten,         Kom på idag på         In action and
utan smink. Jag hade lätt     gymmet att jag         doing somethink
kunnat dra på mig               har galet långa         about it
kläderna och gå                  ben. I like!
utanför dörren direkt

//Hon som gillar att ta hand om sig själv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark