Kanske håller på att lära mig ändå!

När jag mår dåligt har jag en tendens att dra mig undan folk vilket verkligen inte hjälper! Så denna gången skiter i i det och börjar planera födelsedag i stället. Fyller ju år om exakt en månad idag och den 3:e blir det mysa fira med de finaste. Hoppas alla kan. Än så länge har de bästa pojkarna tackat ja och bästa vännen! Hoppas de ultra fina flickorna kan också! Sen blir det mys och skratt för hela slanten. Blir ingen fest i år för jag vill helt enkelt inte festa jag vill mysa och göra något annat än att supa ^^


Taget på min 22 års fest förra året. Då va vi runt 30 pers som firade mig men i år vill jag bara fira med de finaste!

//Hon som börjar bli tillräckligt gammal för att strunta i festen och mysa i stället


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark