Jobbig dag!

Skulle egentligen åkt och spenderat lite pengar men det satte mamma snabbt stopp för. Fram tills dess att jag fyller år så är det köp-stopp som råder på fröken Dürholt. Gissa om det kliar ännu mer i fingarna nu än innan!

Så i stället började jag dagen med att spela lite Lego Harry Potter, klarat 76 % av spelet nu och det är nu det börjar bli lite svårare att hitta allt. Efter det så dammtorkade jag och dammsög hela nedervåningen. Det är 7 rum för den som undrar! Efter det så städade jag micron och våra båda badrum. Sen har jag paketerat det jag sålt på tradera så jag kan skicka det när pengarna trillar in. Och nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan köra igång en till och frösöker hitta motivationen till att börja plugga. Får hoppa över träningen idag för det finns no way in hell att jag orkar stressa såpass mycket bara för att komma iväg till gymmet. Ska dra på mig träningskläderna när jag pluggat klart och köra lite Kung fu Panda till Xbox Kinect och köra lite styrke övningar efteråt i stället!

//Hon som vill gå och lägga sig nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark