Jo men visst!

Skrev detta i förra inlägget men det vägrar visa sig så om det skulle va så att ni kan se det i det förra inlägget så är det inte jag som blivit senil och glömt att jag skrivit det utan jag kan faktiskt inte se det själv!

Kom i alla fall fram till att jag måste bli 200 år gammal. För om jag tränar tre pass i veckan så kommer det ta mig 180 år innan jag fått min gladiatorkropp och då kommer jag alltså att vara 223 år gammal. Aja vi får väl hoppas att det inte tar så lång tid. Eller så får jag helt enkelt flytta in på gymmet och träna konstant! Eller så räknar jag i timmar i stället eftersom jag oftast spenderar mer än en timme på gymmet når jag 28 000 timmar fortare än jag når 28 000 pass.

Nä nu börjar min hjärna använda matte. Då vet man att det är dags för mig att sluta tänka. Jag och Matte är inga bra vänner och jag tänker inte förlåta matte heller för vad matte orsakat mig genom åren! PUSS!

Och ja, jag är knäpp ni behöver inte enbart tänka det ni får lov att säga det högt!

//Hon som är knäpp som sagt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark