Jag har hört..

.. att bildinlägg är roligare än vanliga inlägg så vi köra ett bildinlägg och lite snabb fakta om mig nu bara för att liksom.


Jag ÄLSKAR valnötter, tycker dock det är lite väl mycket jobb för litet resultat. Men vad gör man inte för den goda sakens skull! (Och gud så vitsig jag va där, hoppas att ni skrattade allihopa!)


frukostknäckebröd med skinka och gurka är nomnom. Men idag upptäckte jag att skinkan inte va lika glad över att ätas som jag va över att äta den!


Jag är en nörd. Det tog mig 2 dagar att spela igenom Modern Warefare, trots massa tentaskrivande! Så nu sitter jag och drar igenom Fable II. Såhär cool är jag!

Och för övrigt har jag tränat 5 gånger på 9 dagar. Fått ihop totalt cirka 8 timmar träning på 9 dagar. Helt okej alltså!


//Hon som börjar sista terminen i skolan imorgon!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark