Insomnia!

Nu den senaste veckan har jag vaknat 7.45 nästan varje dag. Förutom de dagar jag behövt va uppe tidigare och klockan väckt mig. Men iaf så va åter fallet idag, på en LÖRDAG! Antar att det är för att hjärnan min vet att jag har mycket att göra och att jag inte hinner sova bort hela dagen. Fördelen med att vakna tidigt är att man iaf hinner prova lite kläder man tänkt prova ett tag men inte riktigt vågat med tanke på viktkampen. Idag drog jag iaf på mig ett par hotpants-shorts som jag vet passar och så plockade jag fram den fina korsetten ur graderoben. Korsetten med stålskenor som köptes på Odium för 1100 kr. Dyr investering för något man knappt använder men ack så snygg den är!

Lé resultat:


Ursäkta röran men använde syrrans spegel och orkar inte redigera bort det!


Nyvaken och korsettad! En mörkblå korsett med svarta spets detaljer över.
I'm in love with it!

//Hon som har en hyfsat fin korsettkropp

Postat av: Jamie

Hon som alltid har en underbart fin kropp.

2012-01-28 @ 09:59:04
URL: http://becomingthenewme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark