Givande diskussion!

Åh vad jag saknar att kunna diskutera med folk ibland alltså. Men nu har jag hittat en helt underbar diskussions människa på nätet. Eller ja han hittade mig. Lika kul varje gång man loggar in på den sidan och ser att det blinkar ett mail från honom. Lika givande varje gång att läsa vad han skriver. Hur han ger uttryck för sina åsikter utan att köra över någon men ändå få fram sitt budskap. Hur han stället motfrågor och intresserar sig för vad jag tycker och tänker och vad mina synpunkter är. En människa som inte blir sur för att jag tycker, tänker eller känner på ett visst sätt. En människa som i stället ber mig att förklara hur jag tänker och vad jag råkat ut för som gör att jag tänker på just det sättet. Såna människor borde det finnas fler av!

//Hon som mår bra av att diskutera och att få komma till tals


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark