En sådär dag..

.. när saker och ting inte samarbetar, men har bestämt mig för att inte beklaga mig över det. Fick all pepp jag behövde innan av J.

Så i stället kör vi på ett bildinlägg men bilder som varit bra idag!


Jag diggar min rumpa! Den sitter precis där den ska! Och så har jag ju såklart snygga skor! Ignorera dock putmagen, blev en lite uttryckning av den för att få en bra vinkel på kamera handen!


Jag tycker om att flexa med mina fötter. Ibland ligger jag rätt upp och ner och spenderar flera minuter bara med att flexa fötterna. Såhär fin kan min "balett-fot" bli.


och såhär spännande blir den på andra hållet! Ganska bra att kunna flexa fötterna ordentligt när man styrketränar med sin egen kropp. Ju mer jag sträcker ju mer tar det i musklerna!


Lite Tazze-gos gör allting bättre!


Och helt underbart varma fötter gör också allt lite bättre!

Nu ska jag plugga! De där 1000 orden jag behöver komma upp i känns lagom avlägsna när jag ligger på 350 och redan svarat på halva uppgiften.

Ett låttips på Spotify såhär i slutet också Daniel Leon - Miss you!
Grymt mysig låt och röst! Han är inte så värst känd än men mitt ex känner honom så jag får la passa på att göra lite gratis reklam liksom!

//Hon som saknar dig!

Postat av: Jamie

Jag finns alltid hos dig finaste. pussar på kinden

2012-01-30 @ 20:22:42
URL: http://becomingthenewme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark