Det är de små sakerna..

.. som gör det. Igår skrev jag hemtenta mellan 18.30 och 21.30. Vi hade 6 timmar på oss och jag satte den på tre. Och jag behövde knappt använda någon litteratur alls utan bara visste vad jag skulle skriva. Tycker om att känna mig smart. Tycker om när jag kan knyta ihop trådar av sådan jag lärde mig för 5 år sedan med sådant jag håller på med nu!

På fredag är det redovisnings-dags. Tycker verkligen inte om att stå inför folk. Har fortfarande inte lärt mig det efter alla dessa år. Brukar i och för sig göras men tycker inte om att va så granskad av människor utan någonstans att ta vägen. Men eftersom det är jag så kommer jag kicka but ändå! I can do it!

Nä om man skulle sätta sig och läsa de två uppsatserna man ska ge respons på under fredagen också?!

//Hon som knappt har ett liv pga allt pluggande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark