Dagens outfit!

Fick efter en diskussion igår idén om att börja göra dagens outfit inlägg. Vi får väl se hur ofta jag kommer göra det, haha. Men här kommer det första inlägget om min outfit iaf. Ursäkta kläderna som ligger utspridda runtomkring mig på bilderna. Är inte en modeblogerska och aningen slarvig av mig så det får speglas i bilderna med!

Ta ett stycke grå klänning från Gina Tricot!



Lägg till ett par svarta jeans från Cubus så att klänningen ser ut som en tunnika/klänning.


Därefter kompletterar ni med valfri svart tjocktröja, i detta fall även tröjan från CUbus, och ett par raggisar så är ni fit for fight sen!


Sen om man vill och kan så drar man en extremt rosa halsduk runt halsen också för att piffa upp det lite!
Och JA halsduken är rosa. Den ser av någon anledning bara små röd ut på bilder *sad-face*

Och ja jag vet att bilden är på sne, men det passar för jag är lite på sne jag med!

För övrigt har det varit en bra dag. Fått gjort bra saker i skolan och inte massa flumm idag och sen efteråt fikade jag med världens goaste Cicci!

Fint choklad och färsk-pressad apelsinjuice blev det. Tur att det blir en runda till gymmet imorgon bitti!
Sen ska det pluggas för fröken Dürholt!

//Hon som gillar bilder i bloggar





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark