Dagens outfit och planering!

Idag va jag svinigt förkyld när jag vaknade. Vilket resulterade i att jag hoppade över att åka till gymmet idag. BUHU! Inte okej! Men  så kom jag på att vi har en Yoga-dvd hemma så tryckte in den i xboxen och körde ett pass. Och så förlängde jag det med lite styrke övningar i slutet så det blev ändå 1 h och 15 mins träning. Helt okej för att ha träningsstopp!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv tre. Ska köra syster yster till tåget sedan vidare in till Landskrona och köpa paketpåsar man kan skicka saker i med posten. har fått sålt lite på tradera som ska iväg nu i dagarna. Och så ska jag passa på att springa in om China Palace och boka bord tills på fredag när det ska bli lite firande av mig själv.

Och dagen i ära ser jag ut såhär: (/ignore på ansiktet dock!).



Trivum tröja - en julklapp 2010.
Kjol från H&M
Och Strumpbyxor från H&M

Utöver det blir det även en svart tjocktröja från herravdelningen på H&M. Killars tjocktröjor är mycket mysigare än tjejers tjocktröjor! Känns som att dagen blir väldigt H&M inspirerad.
Men nu ska jag göra mig klar. Så jag kan komma iväg så jag kan komma hem så jag kan sätta mig och plugga!

//Hon som har en standard pose!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark