Dagens outfit!

Är allt annats är glamorös! Idag har jag spenderat 3 timmar med att rensa och säda kök i farmors lägenhet. Dragit in lite pengar och fått ihop en hel drös med saker jag kan ta med mig när jag flyttar. Känns sådär lagom vemodigt men ändå skönt på något vis. Fick lite kvalitetstid med mina pärson också, vilket kan behövas.

Och förutom det har jag dragit in gigantiska moln med svart- och vitpeppar när jag rensat kryddburkar. Det är en upplevelse för sig vill jag lova!

Resten av dagen blir det plugg. Ska nog se till att göra lite styrke övningar här hemma också tror jag bestämt.

Outfiten då:

Marinblå tjocktröja snodd från fadern back in the days, men fläckar från när jag blekt mitt hår i den (mycket dumt!)
Mörkblått linne från Cubuc.
Svarta leggins från Gina Tricot.
Och ljusrosa strumpor med mörkrosa rosetter på från Gina Tricot.

Inte glamoröst för fem öre men ack så bekvämt och behändligt när man städar och packar och pysslar och har sig.
För övrigt kommer ni som följer min blogg snart inse att jag köper mina kläder från tre affärer så ni kommer snart veta att jag antingen handlar på Gina Tricot, Cubus eller H&M! Så inget fansy pants här inte men det kan bli snyggt ändå!

//Hon som älskar gulliga och varma strumpor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark