Bristande motivation..

.. och sjukdom har stått i vägen för viktminskningen de senaste två veckorna. Men ändå har jag lyckats gå ner runt 6 cm till sedan ni senast fick en tabell här i bloggen.

Har krympt 1,5 cm i midjan på en vecka trots att jag bara tränat en gång och fuskat som en galning. Känns rätt gött ändå faktiskt. Slänger upp en ny tabell så fort jag har *PAW* resultat att visa. Just nu är de inte så super kul, eller ja rättare sagt det är inte så stor skillnad sedan sist.

Men har nu krymt totalt 79 cm sedan jag började för ungefär 6 månader sedan. Dock är det bara de sista 4 månaderna jag verkligen brukat allvar, och då har det varit jul och massa onyttigt därimellan. - 79 cm betyder att jag har 39 cm kvar innan jag nått första målet på 118 cm. Sen får vi se om jag är nöjd eller om jag sätter ännu fler mål. Känner jag mig själv rätt så kommer jag sätts fler mål, utan tvekan!


(Nutida bild)

//Hon som snart är lika snygg som hon va för 4 år sen!

Postat av: Kiddy

du är ju redan super vacker gumman ;)

o du snygga ben ;)

2012-01-26 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark