Bild-inlägg

Psykokaninen på utflykt under en föresläning. Det är egentligen inte kul om man inte förstår grejen med psykokaningen, meningen med bilden är mest att visa att vi miljövetare inte är så sjukt seriösa och tråkiga som folk tror!

Vi är dessutom lite fundersamma över hur Malmö Högskola tänkte när de gjorde dessa rutor rumt om i skolan, varför skulle det va säkra platser?


Detta är nog den sötaste men ändå fulaste tvättsvamp jag någonsin sett!


Har börjat använda mina puma dojjor igen. Love em' även om de är aningen skitiga!



Och sist men inte minst en jämförelse. Bilden till vänster är då och bilden till höger är nu.
Jag ser skillnaden! Dock är bilderna lite missvisande för på bilden till vänster har jag vridit kroppen för att se mindre ut men till höger är bilden tagen rakt på. Och ja jag har exakt samma byxor på mig så det är inget som varken håller in eller pyser ut! Med tanke på att båda bilderna är tagna med min IPHÅÅÅÅÅÅNE är det ungefär en månad mellan dem.



//Hon som sakta men säkert kämpar sig framåt



Postat av: Jamie

Men allt det andra positiva som händer då? ^^

2012-01-21 @ 10:19:33
URL: http://becomingthenewme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark