Bara för att..

.. det nästan är obligatorisk efter att ytterligare ett år försvunnit. Och för att det är min blogg så jag får lägga upp vad jag vill!

2011:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jobbade natt, piercade näsan, beställde förlovningsringar med min dåvarande

2. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Hmm finns inget sådär super speciellt

3. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Mr Saxobeat

4. Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012?
Nja lite mer tid på dygnen!

5. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :D

6. Dog någon som stod dig nära?
Lille-man :( Ozzy-grisen <3

7.Vilka länder besökte du?
Inte ett enda :O

8. Vad var din största framgång 2011?
B-uppsatsen blev godkänd och jag jobbade nätter

9. Största misstaget?
Tog in folk i livet som verkligen inte borde va där!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yes

11. Vad spenderade du mest pengar på och vad var ditt bästa köp?
SKOR!! Filmer, xbox.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Klart det gjorde

13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och skulle jag tro, det har gått i perioder men det sista halvåret har varit riktigt bra minus vissa människor

14. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit lite mer framåt!

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på det förflutna!

16. Hur tillbringade du julen?
Hemma!

17. Blev du kär i år?
Inte kär men aningen betuttad

18. Största musikaliska upptäckten?
Återupptäckte The Rasmus från när jag va yngre

19. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Festade med fina människor

20. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Snor systers svar och säger "Att vinna på lotto eller så hade ju inte skadat i alla fall."

21. Vad fick dig att må bra?
Vänner, kärlek, skor, musik - konserter och festivaler och massa annat <3

22. Vilken kändis var du mest sugen på?
Daniel Craig!!

23. De bästa nya människorna du träffade?
Återupptog kontaken med en otroligt gammal vän! <3

24. Har du varit lycklig detta året?
Både ja och nej

25. Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011?
Kanske, om inte annat så tror jag att det blir vad man gör det till

//Hon som kommit på att man gör sin egen lycka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark