Att det kan bli så fel!

I förra inlägget försökte jag beskriva något jag tyckte va bra. Jag försökte eliminera en ond grej. Men tyvärr misstolkades mitt syfte och tredje världskriget bröt ut. Det är inte lätt alla gånger men för första gången någonsin känner jag mig lättad över ett bråk. Det har surrat i luften ett par dagar nu, men nu när allt är ute i det öppna kan det bara bli bättre.

För övrigt skriver jag detta från mobilen så ni kan säkert inte kommentera det. Fast det gör ni ju inte ändå så ;)

//hon som vet att luften måste ventileras ibland


Postat av: J

Jodå det går att kommentera nu. Det gick så fort allting, vi klarar detta. <3

2012-01-28 @ 07:24:26
URL: http://becomingthenewme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark