10 frågor

Samma frågor som så många andra gör men fick höra imorse att jag börtat uppdatera för dåligt så jag slänger in en sånhär!

1. VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?

Om jag räknat rätt (och nej matte är inte min grej fortfarande) så borde jag väl precis börjat i sjuan.


2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Började fjärde terminen av sex på den nuvarande utbildningen


3. FEM SNACKS DU GILLAR:

Choklad i alla dess former. Do not need to say more!

 

4. 5 SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:


Bara fem?! Kan nog snarare texten till 500 låtar. Jag och låttexter är bästa vänner, räcker med att jag hör en låt en gång och så kan jag den sen.

 

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

* Köpa skor

* Köpa lägenhet/hus

* Köpa min blivande vovve

* Rest

* Sparat


6. FEM DÅLIGA VANOR:

* Gälla rösten

* Surar för lätt

* Tar inte hand om mig själv ordentligt för jag är för upptagen med alla andra/nedvärderar mig själv och har för dålig tillit till mig själv

* Säger vad jag tycker och tänker alldeles för sällan

* Stressar och oroar mig på tok för mycket

 

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

* Ingenting alls

* Träna/tävla

* Spela

* Umgås med fina människor

* Spendera pengar

 

8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Med tanke på hur jag är så skulle jag kunna köpa vad som helst och dessutom använda det om folk gjorde ett vad av det alltså säger jag inte vad för fem saker det är för då kommer folk garanterat att utnyttja det faktum!

 

9. FEM FAVORITLEKSAKER

* Bilen

* Xboxen

* Mina skor

* Kameran

* Saker som inte ska skrivas i bloggen (och NEJ! det är inget perverst eller sexuellt) bara en sak jag inte borde hålla på med

 

10. VAD FÅR DIG ATT LE

Fina människor, musik, träning, känslan av en godkänd skoluppgift, omtanke utan överdrift

 

//Hon som har idé torka och lite tappat lusten att blogga

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark