Textens förmåga..

.. att förstöra. Tycker egentligen inte om att skriva med folk så mycket som jag gör. Det är så galet lätt att missförstå varandra. Särskilt när det inte finns några smilys involverade. Känner mig galet förvirrad just nu. Vet inte om det som skrevs var meningen att det skulle låta som det gjorde, om jag missförstod det, om det menades precis som det skrevs, om det bara var fel ordval längst vägen eller om det var min egen hjärna som tolkade det fel för att jag inte förstod innebörden riktigt.

Aja, ska fortsätta lyssna på Bandit Rock (den absolut bästa radiokanalen som finns) och skriva om mina och Saras fiskar till vår kandidatuppsats. Känner att jag behöver slänga mig med massa jobbiga termer och fina ord för att inte sätta spinn på den osäkerheten som planterades i huvudet på mig för bara en liten stund sen.

//Hon som tycker om att slänga sig med svåra ord


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark