Shopping!

Efter det tråkiga beskedet i fredags tröstade jag mig med lite shopping.

Införskaffade mig en klänning på Gina Tricot som jag tänkte ha på en dubbel 20-års fest om två veckor!



Det va galet svårt att få en bra bild bakifrån så jag gav upp och fotade det när klänningen var av i stället. Klänningen är i alla fall riktigt djup i ryggen men en dragkejda och så är den svart/metallic skimrande.


Sen köpte jag ett vitt linne på Gina Tricot också som det var super mycket rea på. Från början kostade det 149kr, jag köpte det för 30kr. Kapet - ja då!
Jag är för övrigt fortfarande imponerad över musklerna på min hals och nacke!


Och såhär ser det ut på baksidan. Och ja där kan ni se den röda prislappen som skvallrar om att det var på rea!

Sen köpte jag även ett par nya ljus-grå mjukisbrallor på H&M.


Det blev även en vit bh och tre par trosor (vita, grå och svarta) på H&M.


Och så sist men inte minst det bästa med hela shoppingen! Jag hittade ett par ur-snygga stilettklackar! *kär*
det skulle blivit par 44 men när jag kom hem och skulle leta upp alla mina par skor visade det sig att min "kära" far slängt två av mina par för att de var skitiga. Ett par ljust rosa converse (för övrigt mina favorit skor) och ett par puma skor. Det va nästan 2000kr åt helvete där och nu är han sur på mig för att jag sa att man faktiskt kan fråga innan man slänger andras saker. Gissa vem som inte approve'ar sin egen "far" atm!
Aja de nya skorna kickar i alla fall ass och är dö läckra med 12 cm klack!

Kommer bättre bild på dem vid ett senare tillfälle!

//Hon som älskar sina skor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark