Något jag inte..

.. berättat för er innan kära bloggläsare ska avslöjas i detta inlägg! Några av er har kanske gissat det redan och några av er vet det redan men för er resterande så ska jag nu skriva ut det i klartext. Jag har hittat en person som lyser upp mina dagar något så enormt. Eller ja teoretiskt sett hittade den här personen mig.

För runt 2 år sedan började vi prata över en sida på nätet och hördes av lite då och då. Inte jätte ofta men inte så sällan heller. Men sen dock det i alla fall ut och vi pratade kanske en gång i månaden max på MSN. Tills för några månader sedan när jag bytte nummer och den här personen skrev sitt nummer i mitt event jag la upp på fb. Det ledde till ett oväntat samtal som i sin tur ledde till ett oväntat sms som i sin tur ledde till hur det är idag.

Det har nu gått några månader och det går inte många minuter per dag utan att jag tänker på personen i fråga, det går inte många minuter utan att jag undrar vad personen gör, om personen tänker på mig. Enda nackdelen är att det finns ett avstånd på 60 mil mellan oss men just när det kommer till den här helt fantastiska människan som stöttar mig i allt och låter mig vara mig så är inget avstånd för stort. Den här människan är något av det mest underbara jag någonsin träffat. Kan inte i ord beskriva hur stort intryck personen gjort i mitt liv under så kort tid.

Sitter och lyssnar på mys-musik och pratar med personen i fråga på facebook. Det går inte många minuter mellan leendena och rysningarna när man pratar med henne. Och ja ni läste rätt. Personen i fråga är en HON, en helt underbar tjej som vissat sig vara allt jag velat ha i en partner.

Och bara för att fastställa en sak, jag har aldrig förut varit intresserad av en tjej (så mina fina tjejkompisar ni behöver inte oroa er!) förrän hon kom in i mitt liv och bara bet sig fast.

Jamie, you make it all worth fighting for!

// Hon som blir kär i personer och inte kön

Postat av: Jamie

Du är det finaste jag vet om, du är otroligt speciell för mig och jag kommer alltid stå vid din sida som vän och mer därtill. Puss mitt hjärta! <3

2012-02-20 @ 18:31:03
URL: http://becomingthenewme.blogg.se/
Postat av: Malin/ Ung mamma till Tvillingar

Vad roligt och höra gumman..<3... Du förtjänar o må bra, O va lycklig!<3:)... Håller tummar o tår!!OCH du hjärtat!. Du behöver INTE be om ursäkt lr ngt för du gillar tj HON istället för en HAN!... Vi alla e lika mkt värda!<3. Hoppas nu jag uppfattat rätt :D..Haha annars ber jag om ursäkt!. Och skämms rumpan av mig:Pskrattar...



Puss älskar dig gumman<3

2012-02-21 @ 14:59:09
URL: http://sweetyfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark