Konsten att kunna..

.. peppa sig själv.

När jag behöver peppa mig själv brukar jag leta upp en bild/ta en bild på mig själv som känns bra. Som jag blir nöjd med och redigera den lite. Som med bilden under, länge sedan jag kände mig såpass nöjd över mina kurvor. Heja gymmet som satt dem på rätt plats!


Plus att jag ligger inne med en jäkligt rolig min!

Ett annat tips på hur man kan peppa sig själv är att samla massa bra citat i en liten bok eller i ett block. Jag fick idéen av en av mina finaste vänner som köpt en fin liten bok just för att skriva in citat i den som får henne att må bra. Så jag snodde den idéen och skapade mig en "citat-bok".
Själva blocket är galet sött!


Första sidan, gjorde C'et som ett hjärta bara för att bygga på effekten lite extra!


Och såhär kan en sida i blocket se ut.

//Hon som brukar va ganska kreativ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark