Först tänkte jag göra som vissa andra..

.. och skriva ett gnälligt inlägg om hur sviken jag känner mig. Men sen slog det mig att "Nej det tänker jag inte alls det göra!"

Så istället skriver jag att jag är måttligt frustrerad på människor som inte vågar säga saker till mig direkt utan i stället hänger ut mig på sina internetsidor, sin fb eller i sin blogg. För det första, ta upp det direkt med mig i stället om det nu är något som du/ni stör er så mycket på, ge fan i att blanda in massa andra människor som inte vet vad det handlar om.

För det andra, man är alltid två i en relation, spelar ingen roll vad för relation det handlar om. Påstår du att jag är skyldig till något så är du antagligen precis lika skyldig själv.

Som sagt jag tänker inte göra som vissa andra och hänga ut någon. Jag tänker ignorera det. Och jag tänker INTE ta åt mig. Är trött på att hela tiden behöva oroa mig för vad folk tycker och tänker om jag säger vissa saker eller gör vissa saker. Det är MITT liv och jag gör som jag själv vill, jag stävar efter mina egna mål och jag tänker inte låta någon stoppa mig.

I know what I want and I will get it!


//Hon som inte efter detta inlägget inte tänker lägga mer energi på sådana saker som inte ger någon energi tillbaka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark