Födelsedagsfirande!

Idag ska det som sagt firas födelsedag med fina människor, kinamat och bio!
Och dagen till ära ser outfiten ut såhär:


Leggings från Gina Tricot
Kjol från H&M
Svart linne från Gina Tricot
Blommig tunnika från Gina Tricot
Och Tjocktröja från Cubus

Till det blir det även kilklackar! Nom nom nom!

Tänkte även visa er lite nostalgi bilder från några tidigare födelsedagar:

22 år - 2011. Fest hemma hos min dåvarande. Jag va rödhårig och långhårig och hade vit klänning på mig. De ni!


20 år - 2009. Var smalare, hade rött och svart hår. Lekte prinsessa. Firade genom att bowla och käka ute.


Ja shit alltså. Vi kan ju konstatera att jag föredrar att fira mina födelsedagar med ett mindre antal vänner än att festa. Vi kan också konstatera genom nästa bild att jag tycker om Hello Kitty och inte bara som strumpor utan även som halsband:



Nä nu ska jag hoppa iväg och sminka mig! uppdaterar kanske med mobilinlägg senare ikväll annars kommer det ett inlägg om själva firandet imorgon!

//Hon som älskar Kinamat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark