Födelsedag!

Idag blir jag då 23 när klockan slår 22.28!

Vi kör ett bildinlägg idag för det blir lättast så!


Såhär tjusig var jag imorse när mamma och Linda (syster för er som inte vet det) väkte mig lite innan 8!


Såna här trevliga saker fick jag! Vattenkokaren och brödrosten av mamma och pappa och elvispen och kaffebryggaren av mormor!


Och så fick jag den här ursöta pläden av Annika (syster för er som inte vet det).


Sen va det skola som gällde för hela slanten. Jag och Sara satt och jobbade med vår c-uppsats i några timmar.
Dagens outfit blev därför sådant här:


Galet mycket för stor over sized tröja från Bik Bok
Svart linne Gina Tricot
Svart kjol H&M
Tunna strumpbyxor från antingen H&M eller Lindex
Och så självklart raggisar!

jag har ju även fått saker av mina vänner och ska få något till vet jag och så har även trillat in lite saker i brevlådan och jag vet att det finns något till som kommer trilla ner i brevlådan i dagarna så det kommer komma ett sådant här inlägg med bilder på vad jag fått av mina fina vänner också!

Annars så tackar jag er 80-85 pers som sat grattis till mig idag!

//Hon som inte känner någon skillnad åldersmässigt

Postat av: Malin/ Ung mamma till Tvillingar

Fina saker:) och helt perfekta inför den dagen du ska flytta hemmifrån:DL SKit bra presenter juh:)L

Min present får du på Söndag när vi ses:D:D <3

2012-02-08 @ 16:58:31
URL: http://sweetyfree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark