En helt vanlig fredag!

Såhär kan en helt vanlig fredag se ut i mitt liv!



Perfekt frukost med knäckebröd, juice och lite laktosfri yoghurt! Och så blev det Schindlers list dagen i ära! Riktigt bra film om judeförintelsen under andra världs kriget för er som inte sett den! Dock i svart vit med endast en fåtal färgklickar men ack så bra och gripande!


Sen bestod dagen i att städa, diska och plocka undan massa grejer som jag samlat på mig genom åren. Hittade massa saker jag glömt att jag hade. Bland annat denna ur tjusiga vägg-klocka! I do love it!
Och om man tittar i nedre hörnet åt vänster kan ni få en skymt av dagens outfit, som för övrigt inte kommer på bild!


Hittade även den här. Den absolut bästa "bok" jag visste när jag var liten!



En fredag vore heller inte komplett utan choklad! Just denna sorten och mörk choklad med mint är mina absoulta favoriter. Nom nom nom!


Och så avslutades dagen med hemmagjord skaldjurspaj och lite levande ljus!


Idag blir det plugg för hela slanten fram till två tiden. Sen ska jag göra mig i ordning och i kväll ska jag fira födelsedag (fyller ju 23 på tisdag) med de absolut finaste människor som finns!
Det blir Kina mat och eventuellt Mission Impossible 4 på bio eller lite utgång. Vi får se helt enkelt!

//Hon som ska skriva på c-uppsatsen nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark