Det där med känslor..

.. är ett jäkla hitte på! Mitt inre är i uppror efter att jag började med tabletterna i tisdags kväll. Känner dock en jäkla skillnad redan trots att det nu under två veckors tid kommer bli sämre. Jag känner mig något avskärmad från verkligheten och har aningen svårt att fokusera när jag pratar med människor. Men om det händer något som skakar om och gör mig nere så kan jag tack vare medicinen ta ett steg tillbaka lugna ner mig och sen fixa till det i stället för att få ett galet bitch-fit!

För övrigt är det några stycken som kom med lite halv taskiga kommentarer till inlägget där jag skrev om att jag börjat gå på medicin. Vill bara klargöra att ni inte vet vilka tabletter jag går på eller hur min hjärna fungerar så negativa kommentarer om att det inte funkat för er undanbedes. Jag har en vilja att bli frisk och jag tar all hjälp jag kan få och ger det en chans innan jag dömmer ut den. Som sagt det är inte ens säkert att vi tar samma tabletter och om vi nu skulle göra det så är våra hjärnonr inte likadana. Det som inte fungerade för er kan mycket väl fungera för mig.

Utöver det så har jag världens bästa stöd, i världens finaste tjej. Och den här låten passar in perfekt här!

//Hon som saknar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark