De kommande veckorna..

.. kommer bli dunder spännande men samtidigt aningen (läs mycket) skrämande!
Hela karusellen börjar på tisdag eftermiddag när jag skriver kontrakt och får nyckeln till min första egna lägenhet. Jag flyttar alltså ifrån familjen och livet på landet för att bosätta mig i en etta på 41 kvm helt själv. Ska bli så underbart! Men innan dess ska det målas lite och fixas lite och såna saker. På tisdag drar i alla fall karusellen igång som sagt!

Nästa stopp i planeringen blir min första tatuering som kommer äga rum den 8:e Mars klockan 16.00! Är spänd som sören inför den!

Och det sista stoppet på en helt galen karusell sker den 15:e - 20:e Mars då världens bästa tjej kommer ner till Skåne och bor hos mig i fem dagar!

Jag har alltså 2 ½ vecka på mig att få i ordning min lägenhet så att den är fin och bebolig när J kommer ner!

Och någonstans i alla röra med lägenhetsfix, tatueringstider och fint besök ska skolan hinnas med också. Det är nu jag är galet glad att jag tog tag i inlämningsuppgifterna tidigt och snart är klar med alla även om de inte ska vara inne förrän i slutet på Mars!

Mars 2012 kommer bli en månad jag sent ska glömma!

//Hon som vill ha nycklarna nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark