Dagens outfit!

Tycker det är roligare att blogga med bilder har jag märkt. Fotar typ allt runt omkring mig nu för tiden!

Vi kan väl lika bra börja med dagens outfit!
Jag är dock ingen van modebloggerska därav det urdåliga ansiktet!


Svarta Jeans från Cubus
Elfenbensvit långärmad tröja från H&M
"Farfars"-kofta från Vero Moda

För att piffa till det hela smällde jag till med ett par Kil-klackar också!


Längtar dock tills våren kommer så kan kan byta ut tjocktröjan och vinterjackan mot min älskade skinnjacka!
Såhär tuff blir man då! OM man heter Katarina *blinkblink*

//Hon som gillar outfit inläggen för då märker hon nya kläder i garderoben som sitter bra nu när vikten minskar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark