BLÄ!

Viktminskningen går galet jäkla segt nu alltså! I och för sig har det varit så mycket annat nu den senaste tiden att jag inte riktigt orkat prioritera vikten. Men trots det börjar mål 2 närma sig, även om det är i snigelfart!

Mått (cm):

Start (cm):

Nuvarande (cm):

Mål 2 (cm):

Vad x 2:

38

30

30

Knä x 2:

43,5

37

35

Lår x 2:

64

57

55

Höft:

101

95

90

Midja (över naveln):

92

79

70

Byst (bh):

96

89,5

85

Hals:

32

29,5

28

Arm x 2:

38

32

30

Handled x 2:

14,5

14

12


Såhär ser det ut för tillfället. Och då har jag ändå inte tränat på två veckor och fuskat extremt med maten.

- 84 cm är det nu i alla fall.
Ungefär 36 cm kvar innan jag nått målet på att ha krympt 120 cm.

Det är dock galet svårt att krympa i centimeter när man bygger muskler. Därför (och på grund av annat) har jag sagt upp mitt gymkort. Har det i 6 veckor till sen är det inget mer gym för mig. Därför ska jag spendera sommaren med att koncentrera mig på att få mer slanka muskler i stället för explosiva som jag har nu. Och när tiden är rätt kommer jag skaffa mig ett nytt gymkort på ett ställe som har gruppträningar också för just nu är det de jag behöver för att gå ner i vikt och inte bygga så mycket mer muskler.

//Hon som tappat stinget lite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark