Big Plans!

Jag är trött, sover i genomsnitt 4-5 timmar per natt nu tack vare mina ångestdämpande/lugnande. Har ju inge riktiga sömntabletter men dessa hjälper lite i alla fall. Genomsnittet innan tabletterna var 2-3 timmars sömn åt gången så det är ju helt klart en förbättrning. Men eftersom jag inte är van vid att sova så mycket är jag dödstrött på dagarna. Men känner ändå entusiasm idag jämfört med igår!

Igår var det mycket nytt att anpassa mig till och det och pressen på mig själv blev för mycket och jag bröt ihop en stund. Imorse när jag vaknade var jag inte heller en ängel men fick iväg mig själv till gymmet och det va nog det bästa jag kunde gjort i det läget.

I helgen blir det mycket att göra! Imorgon blir det först iväg på ett möte som kommer visa hur framtiden kommer se ut, sen blir det hem och plugga, och på kvällen ska jag träffa finaste Malin för lite mys. Sen på lördag har min ena syster yster och hennes bästa vän dubbel 20-års fest så då ska jag infinna mig på den. Har inte festat sedan nyår så det ska bli trevligt. Och på söndag är den super mycket plugg som gäller. Beroende lite på hur mötet går på fredag kommer kanske de kommande helgerna också vara fullbokade så får sätta lite fart på pluggandet i veckorna!

//Hon som har lite väl många järn i elden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark