Alla hjärtans dag!

På tisdag är det då alla hjärtans dag igen. Tycker inte det är en särskilt speciell dag faktiskt. Vare sig jag är singel eller i ett förhållande. Men i år har jag då ändå köpt två alla hjärtans dags presenter. Den första kan jag inte skriva ut här än för den som kommer få den läser min blogg nämligen. (Så du får så nöjt vänta tills på tisdag med att öppna det som kommer dyka upp i din brevlåda J!)

Den andra presenten köpte jag till mammsen för att hon är den bästa mamms man kan ha och ville visa henne lite uppskattning. Köpte ett Lindor hjärta till henne för att jag vet att hon älskar den chokladen men tycker den är för dyr att köpa själv.

Dock fick hon det igår för lite uppmuntran behövdes, men det är tanken som räknas har jag hört så det blev bra ändå.

Nej nu ska jag återgå till kaoset som råder i mitt rum för tillfället, visar er bild sen, och så måste jag få pluggat idag också. Blir nog ingen träning idag verkar det som för det snöar satan här nere och jag kör inte när det är snö om jag inte måste! Vilket innebär att jag tyvärr inte kan träffa Malin ikväll heller. Dumma snö! Saknar dig gumman! Men vi hoppas på att vi kan ses på tisdag i stället :) <3

//Hon som inte tycker om snö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark