Åh!

Det snöar! Det va ju på väg att bli vår. Skit väder!
Och min handled gör ont som aldrig förr, jag är förkyld och har massa utslag på läpparna.

Idag är ingen kul dag. Och om någon timme ringer min doktor för att höra hur det går med mina mediciner.
Och eftersom jag inte kan fortsätta plugga för jag fattas grejor till det så får jag fortsätta packa! Vilket också medför massa skumma känslor. Hitta massa saker jag glömt, vara tvungen att slänga saker när man har seperationsångest är inte det lättaste. Men jag gör mitt bästa i alla fall. Imorgon blir det skola och skriva på kontrsktet till lägenheten. Och få nycklar. Imorgon blir en bättre dag!

//Hon som hatar humörsvängningar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark