Ups and downs!

Har varit mycket nu de senaste dagarna. Det som suger mest är att det inte finns någon liten Tazze-man ute i Saxtorp längre. Rättare sagt det finns ingen Tazze-man över huvudtaget längre.
 
 
R.I.P älskade hund. Ingenting är det samma utan dig. <3
 
Var ute och festade lite med fina vänner igår för att tänka på annat. Va en helt okej kväll, har haft bättre utekvällar men den var behövlig. En annan positivsak är att förändringen jag började med den 1:e augusti börjar ge resultat. Brukar verkligen allvar nu och jag ska lyckas!
 
Dessutom är det bara 10 dagar kvar tills jag ska tatuera mig! Spännande! Men det innebär också att det bara är 10 dagar kvar till uppsatsen ska vara inne igen vilket inte är kul för fem öre!
 

//Hon som ska skriva uppsats nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark