Ullared!

Var ju på Ullared i torsdag! Spenderade 5000 kronor!!! Men oj vad mycket jag fick för pengarna. Ska skriva ner en lista sen och publicera här på bloggen för er nyfikna!

Annars är det rätt lugnt, jobbar hela helgen och uppsatsen ska in på onsdag så det blir inte mycket till privatliv!

På onsdag eftermiddag ska jag iaf göra min efterlängtade tatuering! Ska bli galet härligt att äntligen få den gjord.

Veckan som kommer jobbar jag bara 2 dagar. Skulle egentligen ha min sista dag på torsdag men har fått förlängt 2 veckor iaf. Halleluja moment. Är ledig i 6 dagar efter torsdag och sen jobbar jag 8 dagar i rad. Ska bli skönt med 6 dagar ledig iaf.

Nä nu ska jag återgå till min rast.

//Hon som njuter i solen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark