Vet ni..

.. just nu känns det som att livet kommer ordna upp sig. Eller ja om man ska vara helt ärlig så är det rätt underbart som det är. Jag menar egen lägenhet som jag trivs i, snart färdig med min utbildning, ett sommarjobb, underbara vänner och jag håller på att få hjälp med min depression. Det enda som fattas är en älskling, en varm och trygg mans-famn att krypa ihop i på nätterna och vakna i på morrnarna. Men just nu sörjer jag inte det särksilt mycket. Sak faktiskt bli skönt att ta sig igenom terapin lite till först innan jag sätter mig i ett förhållande igen.

Om du min dröm-karl finns där ute och läser denna blogg; Jag kommer hitta dig! Förr eller senare! Och det kommer bli totally awesome!

//Hon som inte är forever alone!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark