Veckans uppgift..

.. hos psykologen förra veckan var att skriva en lista över vad jag vill ha hjälp med. Den va inte det lättaste eller det roligaste. Kände mig sådär lagom förstörd!

Uppgiften den veckan är att skriva ner varje gång mitt humör ändras på helt under loppet av några sekunder. Jag ska skriva ner vad som händer, vad jag reagerar på och hur jag känner.

Sedan i torsdags har jag skrivit ner 3 händelser. Än så länge har det varit ganska lugnt. Återstår att se om det inträffar något mer innan jag ska till henne igen på onsdag.

Det störiga, eller kanske konstiga passar bättre, är att när jag är inne i min reaktion känns det helt normalt men när jag lugnat ner mig och skrivit ner vad som hänt känns det otroligt dumt men jag kan inte låta bli. Som tur är ska jag ju få hjälp med just mina humörsvägningar och det behövs verkligen. Vill få lite ordning på min skalle så jag kan börja dejta igen. Så jag kan ha en pojkvän (ja jag kände att det var pojkar som gällde för mig trots allt) som jag faktiskt kan behålla och inte reta ihjäl mig på honom. Vill kunna släppa alla negativa tankar och fokusera på de positiva saker. Är mer målmedveten än någonsin, för jag vet vem jag vill dejta! Och ja han är läcker! Dö-läcker!

//Hon som tycker det är galet jobbigt men galet skönt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark