Sovmorgon och underbart väder!

Idag var jag tydligen trött. Gick inte ur sängen förrän vid 11 tiden och då sov jag fram till halv elva ungefär. När jag väl kom ur sängen stack jag i alla fall direkt ner till City Gross. Passade på att panta och köpa toapapper. Man får lite sådär ångest när man inser att man bara har en halv rulle kvar nämligen.

Sen satte jag mig framför tv'n och åt frukost. Och nu har jag pluggat i ungefär 2 timmar. Det börjar faktiskt gå framåt, plus att jag fått diskat undan berget också. Bara för att jag faktiskt varit duktig idag ska ska jag laga ur-god middag. Kycklingbröst med skinka och ost i, och till det ris och creme fraisch röra med kryddor. MUMS!

Sen ska kvällen avnjutas i det helt underbara vädret med en cykelrunda!

Och ja jag känner att ni är djupt intresserade av vad jag har gjort idag så se nu glada ut people!

//Hon som mår bra när vädret är så underbart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark