Saknar den där..

.. känslan av att känna att allt kommer att ordna sig. Känns lite som att min psyke straffar mig för att jag hade så jäkla kul i lördags, känns som att psyket hämnas på mig för att jag inte ska få kunna känna att jag förtjänar att må bra. Kan inte skaka av min känslan av att något fattas.

Fick ett mail igår av en av de finaste människorna i världen med peppande-musik. Lyssnade aldrig på låtarna igår men gör det nu och måste faktiskt säga att det känns lite mer hoppfullt nu.

Får ta tag i dagens planer så känns det säkert ännu lite mer bättre sen.

Idag är det en välbehövlig dusch som står överst på listan, sen måste det inhandlas mat för det är helt tomt i både frys och kyl och väldigt tomt i skafferiet. Sen ska det pluggas, måste ta tag i skiten nu så det blir någonting gjort. Och ikväll ska jag med på en lägenhetsvisning.

//Hon som saknar närhet

Postat av: J

Kram!

2012-04-17 @ 14:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark