Psykolog!

Shit vad sjuk min hjärna är och för att inte tala om störd.

Fick fylla i massa papper idag för att få grepp om hur mina tankar och känslor hänger ihop. Det blev galet verkligt för mig nu kan jag lova.

Det innebär också att KBT terapin är inledd på riktigt nu. Nu är det mitt beteende och mina tankar som ska arbetas om. 23 års inlärda mönster och tankar ska brytas.

Nästa möte är på onsdag, nästan så jag önskar att det inte bara va 45 min per möte. Vi måste alltid avsluta när jag väl kommit igång. Antar att det är ett bra tecken på att jag trivs med min psykolog även fast hon tvingar mig att både prata om och inse sånt jag inte vill egentligen. Men det enda som räknas är att det hjälper och det kommer det göra.

//Hon som måste lära in nya beteende och tankar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark