Oh Noooooes!

Nu börjas det igen. Jag hatar denna känslan men samtidigt finns det inget bättre. Var tog självförtroendet jag hade igår vägen?! Hade behövt lite av det idag känner jag.

Måste bara sysselsätta mig i 2 timmar till för då börjar Wolfmen på tv och den filmen är niiiice och då kan jag i alla fall sysselsätta tankarna med den tills det är dags att sova. Frågan är bara vad jag ska göra till klockan nio.. hmm..

//Hon som tänker för mycket

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

SV: Okej. :) Intressant att höra om det stämmer in på folk. Jag är minsta barnet själv, så kan inte säga något om det med att vara storasyster. :)

2012-04-15 @ 19:01:29
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark