Nya inköp!

Kände för att spendera lite pengar. Utgång på fredag och kände inte för att ha något av det som fanns i garderoben. Sen behövde jag dessutom ha en klänning till systeryster student och jag hittade den perfekta! Sen hittade jag även en übersöt ring som jag bara inte kunde låta bli!

Bilder tagna från Gina Tricots hemsida!




Såhär ser det ut. Klänningen sitter som om den var gjord för min kropp och jag verkligen älskar den!
Linnet fick jag ta en galet stor storlek i för att ens få ner mina tuttar, vet inte om jag ska skratta eller gråta över det!

Och så här ser ringen ut:


//Hon som har 1 kr kvar på kortet tills den 25:e. Tur jag lagt undan 1800 om det skulle krisa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark