Någon som vill..

.. handla åt mig? har typ nada hemma och är as-hungrig men orkar inte spendera pengar på mat. Tänkte göra köttfärspaj för att det är så satans gott men det fattas lite väl mycket för att få ihop en paj så det får bli pajskal och stekt köttfärs till istället. Blir nog gott ändå och jag tycker ju bäst om pajskalet ändå så jag blir nog lite mer nöjd än vanligt känner jag på mig!

Idag har jag varit hos doktorn som sagt, tvättat, städat, haft Mackan på besök en snabbis och fått 28 ölglas av honom. Nu lagar jag mat och bloggar. Sen ska jag försöka plugga lite idag också och få in kläderna i garderoben innan Malin och Anders dyker upp ikväll!

Imorgon får jag städa det sista och plocka undan sådant som eventuella kan gå sönder. Ska även handla hem lite "blannevann" så jag kan grogga imorgon!

Men nu ska jag worka min magic och se till så jag får lite mat i magen!

//Hon som kan improvisera of DOOM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0 Follow princessofthedark